10 Sanningar om mig!

1. Jag får panik om jag måste vänta , hatar att vänta på typ bussar,kompisar och allt man kan vänta på haha

2. Jag älskar grisar de sötaste som finns !

3. Jag kan gö så jag börjar gråta utan att jag änns är ledsen

4. Jag har haft 3 Gerbiler(ökenråttor)

5. Jag spelade handboll i 6 år

6. Jag gillar att spela in videosar med min iphone med roliga röster haha

7. Knut och Hampus är dom roligaste killarna jag vet när de gäller natthumor haha

8. Jag hatar när folk sviker än

9. Jag är kär......... hihihohohohohohahahahohohihih

10. Varje gång jag sover hos agnes har vi en vanna att sitta uppe till halv 7 och va inne på chatroulette HAHA as kul


är dålig på att komma på sånthär haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!