angående mejlen!

har fått flera mejl där folk frågat om jag kommer ha mycket tävlingar så tänkte svara på de
Ja jag kommer att ha många tävlingar ska försöka med minst en i veckan och ibland kommer de ligga två uppe ska även ändra på reglerna som jag får för de blir så jobbigt om ni måste göra massa saker för att få va med och tävla men iaf jag har mejlat ganska många företag nu som jag väntar på svar om de kommer förmodligen komma tävlingar som ,Löshår,smycken,kläder,iphoneskal,skor,nagellack och massa annat de är ju perfekt med tävlingar eftersom man kan ge bort de i present eller faktiskt bara behålla de och va nöjd att man vann så om ni håller utkik varje dag så kan ni ju se om de kommit upp nån rolig tävling.


Kommentera gärna om de är nått ni skulle vilja vinna så kan jag fixa en sådan tävling så ni får chansen att vinna de!


hoppas ni gillar detta (y

Kommentarer
anna skrev 2011-12-17 @ 15:49:43

jag skulle jätte gärna vilja att du lottade ut nagellack älskar att fixa naglarna och även om du skulle kunna typ ha en tävling där man kan vinna smink:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!