Dag 1 - fakta om mig

Okej nu ska jag skriva lite fakta om mig ,,
Jag heter Sara och är 14 år fyller 15 den 19 februari, jag är en tjej som brukar vara väldigt glad men humöret kan gå upp och ner på grund av väder och massa men oftast är jag en glad tjej och försöker sprida ut glädje när jag va liten bodde jag 6 månader i tynnered sen flyttade jag till sisjön men flyttade till Hult som jag bor i nu när jag var 5 ungefär men de ångrar jag faktiskt gillar inte alls Hult händer inget och är allmänt tråkigt måste åka en bit om jag ska till de flesta kompisarna men inte så långt då men ah jag gillar att slappa va med kompisar och skoja mycket men de va la typ de jag kunde komma på nu ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!