mindre än två veckor kvar

Alltså helt sjukt känns som de just va 100 dagar kvar till jag skulle åka till USA men de är 13 fucking dagar kvar längtar ihjäl mig vi ska bo på två ställen i miami beach och i orlando detta kommer bli en riktig shopping resa hoppas jag vi ska till 2 olika stora outlet shopping center och även så finns de massa affärer på gatorna sen ska vi äta massa god mat och sola  + disney world fyyfan va kul längtar som fan aldrig varit i usa
Vet ni några bra affärer med mycket fint man borde kolla i ?
även om ni kan tipsa om nått matställe som är bra eller helt enkel ge mig tips på nått jag borde gö i usa kommentera gärna skulle va riktigt tacksam !

puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!