väntar på agnes

tjenis penis haha nej men hej
nu sitter jag och väntar på att agnes ska smsa och säga att hon är hemma så vi kan åka in till stan för kom på att jag behöver köpa en sak eller aah kanske får se men vi ska förmodligen se på bio vi får se och kanske fika eller nått sånt men hoppas hon kommer hem snart så jag inte behöver sitta här och rutna men aah sen ska jag sova hos henne tror jag haha aa de ska jag annars slår jag henne nej men fyfan va tråkig jag är ..:p
men aja nu ska jag fixa klart mig sen chilla tills hon smsar !
ha deee.....
åker på måndag :D:D:D:D ska göra lite tidsinställda inlägg nu haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!